Zobacz wszytkie serwisy JOE.pl
blogiblog4u.pl blogiblogasek.pl katalog stronwjo.pl avataryavatary.ork.pl czcionkiczcionki.joe.pl aliasydai.pl, ork.pl, j6.pl tapety tapety.joe.pl obrazkiobrazki na NK
Online: ---
zdrowie i choroby nieruchomości na mapie
Blog nie aktywny. Dodaj notkę aby usunąć tą informację oraz reklamy w treści bloga
NIenormalne Te Laski !

Wszystko O Blog 27 :*

:: ::

NIenormalne Te Laski !


siemka :D mam dobrą wiadomość dla fanów TH i antyfanów b27, oto streszczenie ich wspólnego koncertu :D jak tak dalej pójdzie to niedługo dziewczynki przyjadą do polski z płaczem xD NA POCZĄTKU, BILL OBACZYŁ, E FANKI W PIERWSZYM RZĘDIE TRZYMAJA POMIDORY. WYSZEDŁ NA SCENE I POWIEDZIAŁ PO NIEMIECKU, ZE ONI TEZ ICH NIE LUBIĄ, ALE TO PRZYMUS. NASZE PANIENKI TEGO NIE ZROZUMIAŁY. =) POZNIEJ WYSZŁY NA SCENE Z KAWAŁKEIM UH LA LA LA. NASTĘPNY HEY BOY. =D GDY USŁYSZANO "BUM CZIKI BUM" ZACĘTO SIE SMIAĆ I KCIUKI POSZŁY W DÓŁ. =D TOM I BILL WYWALALI GŁÓWKI ZZA SCENY I SIE SMIALI ... CIESZYLI SIE NAJWYRAZNIEJ Z TAKIEJ REAKCJI. =) GDY WYSZLI NA SCENE WSZYSCY ZACZĘLI PISZCZEC. JEDNA DZIEWCZYNA STAŁA SCIŚNIETA PRY ŚCIANIE I CHŁOPCY POD KONIEC KONCERTU WCIĄGNELI JA NA SCENĘ. =)
wszystko-o-blog-2-7 10/02/2006 09:34:01 [Powrót] Komentuj

------------

brak www
data: 16/02/2006 12:48:19
chello087207046238.chello.pl
IP: 87.207.46.238
Wiesz ty piz**. Jeśli lubisz TH, to posluchaj: B27 jest lepsze, bo one perzynajmniej są miłe. A to twoje zasrane Tokio Hotel, jest poper******. Oni mówili, że Polacy, to gówna, skur****** itp. Jak nie chcesz wierzyć, to nie, ale ja ci mówie tylko nagą prawdę o TH. Pewnie kochasz tego głupiego Billa